onsdag 27 januari 2010

Where ever you are

Var uppe till alldeles för sent igår, fast den här gången var det för att jag spelade spel medan Eifos tittade på. Jag höll på att klara av en väldigt irriterande boss, vi kallar honom prällen, och vi var båda två väldigt höga på adrenalin x) Dessutom när jag väl klarat av honom så kom en så skön film med en så bra insikt som höjde adrenalin nivån ännu ett steg xD Så jag kom i säng först vid ett tiden. Sen vaknade jag tjugo i åtta, somnade om, vaknade åtta, somnade om och vaknade nio xO min lektion börjar kvart i tio så jag fick hoppa över ngra saker i min morgon ritual x(

Men men, det gick bra och jag hann i tid till lektionen ^^ fast jag var lite trött ibörjan men det gick över efter tag. Jag är väldigt glad över att jag har valt att skriva kort matematik i student examen, den känns mycket mer på min nivå ^^

Det kan bli mycket intressant ikväll. Jag har hört att man har lovat snöstorm och jag som ska min mörker körning ikväll x) Vi får se hur det går. Om jag lyckas köra ihjäl mig eller bara halvt. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar