söndag 24 januari 2010

Hair

Jahapp, idag fyllde mamma år ^^ Men det betydde att hon ville ha sovmorgon så jag fick gå upp klockan sju för att ta ut hästarna x) det hade väl inte varit så jobbigt om det nu inte vore så att jag råkat vara uppe till klockan två igen xD Och jag vet faktiskt inte hur det gick till. Jag sa hej då typ vid tolv tiden, men så hände lite och jag ringde och helt plötsligt var klockan två x) Som sagt tiden är mysko.


Men det var ändå inte så farligt. det jobbigaste var att komma upp ur sängen. Sen gick det helt okey, man blev piggare på en gågn så fort man kommit ut. Det är ganska häftigt att om man gårut yrvaken när det är kallt ute så doftar allting speciellt. det är svårt att förklara, mendet är någon speciell vinterdoft man känner då. men nåja, det gick bra att ut hästarna även om man var lite yr och trött. Dock så när jag tagit ut dom så kom jag på att Owe skulle ha täcke på sig så det blev ju att gå och hämta det också, men sen så ville Owe inte samarbeta längre. Han ville inte ha täcke på sig. x) Så när jag kom med det så gick han iväg från sitt hö, jagade bort Dis från hennes hö och började äta där istället och Dis gick till hans hö. Och när jag mot Owe då så gick han bort, jagavde bort Dis igen och började äta av sitt hö. Jag försökte några gånger till innan jag gav upp och hämtade grimman. Men nu hade owe fattat och ville inte låta sig bli fångad alls x) men det gick efter en stund om man tog det försiktigt. Så jag lyckades få på honom täcket till slut.


Efter det gick jag och la mig igen och sov till klockan elva x) Sen när jag vaknade var det sjunga för mamma och sen gick jag en promenad med Birk. Sen så låg jag och läste manga ett tag innan jag hamnade här. Men nu ska jag försöka plugga, har tänkt försöka gå igenom hela första biologi boken idag ^^


Jo, den här bilden la storsyrran upp på facebook idag och jag var tvungen att visa den här, är jag inte snygg xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar