torsdag 7 januari 2010

The taste of your blood

Tiden upphör aldrig att förvåna mig... Ibland kan den gå så långsamt att man undrar om den inte har stannat och helt plötslit byter den till att röra sig så fort att man knappt märker vad som händer...

Det var så de här dagarna med Dezzie var. Det tog så lång tid innan man kom dit och sen när man väl var där så kändes det som om man bara vart där ett litet tag innan det var dags att åka hem igen. Nu i efter hand känns dagarna där som en dröm, som om det inte var verklighet. Men jag vet att det var det. Sådan lycka kan bara finnas i verkligheten.

hela mitt lov gick åt att längta efter det xD men jag har gjort lite andra saker också. Före julen hjälpte jag till hemma och sen fick jag mitt PS 3 i julklapp så man hade ju inte tråkigt efter julen x) Sen har jag lyckats bli förkyld, hade feber igår också. men det gick över efter ett tag.

Så mycket annat har faktiskt inte hänt... vad jag vet alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar