fredag 29 januari 2010

I will be right here waiting for you

Den dagen har varit... tämligen intressant x)

Den började med uppkörning till körkortet egentligen. Först kom min lärare och hämtade upp mig och så körde vi omkring lite, uppvärmning så att säga. Sen började allvaret. Det var rätt nervöst, men man lugnade ner sig efter ett tag och då flöt det på bra ^^ Sen efteråt fick man lite kommentarer och han sa att jag inte riktigt hade koll på alla situationer och att jag borde lugna ner mig lite x) ganska typiskt. Men jag blev godkänd iallafall så nu har varulven körkort x)

Men sen så klart så ska man ju förstås få ett dåligt budskap också. Jag fick ett mess av mamma där hon sa att hon skulle in till veterinären med rasken och eftersom han är så gammal (snart 19 år, ca 85 i människorår) så såg det ju inte alltför ljust ut... Men jag fick hänga med dit fast jag fick hoppa över min mattelektion men det gick läraren med på. Väl där så sa veterinären att det var lugnt och det kändes otroligt skönt ^^ Rasken håller fortfarnade igång =)

Resten av dagen har inte varit något speciellt förutom nu på kvällen då pappa och lillbrorsan började bråka. Jag har aldrig tyckt om familjegräl. Dom är så jobbiga, speciellt mellan föräldrar och barn...

Nu sitter jag och chattar med Dezzie igen och både ni och jag vet att jag komma somna seeeent ikväll x)

3 kommentarer:

  1. Grattis till körkortet!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det där med att få dig i säng får vänta tills vi bor ihop e.e Då kan jag tvinga dig =D

    SvaraRadera
  3. Erin, din kommentar blir sååååå fel i mitt huvud.... XD

    SvaraRadera