tisdag 12 januari 2010

Lätt skoldag och ont i foten

Det är inte klokt vad lätt schema man har den här perioden xD Känns rätt skönt. Idag t.ex. började jag kvart i tio och slutade tio i tolv x) Jag brukar roa mig lite med att reta Erin med mitt schema x) Det är tyvärr ett av mina favorit nöjen, att reta folk lite grann sådär. Men så länge ingen säger ifrån (på skarpen) så tännker jag nog unna mig det nöjet ^^

Sen efter skolan kom jag hem och då blev jag städ hjälp åt Eifos. Sen kom Alina på besök och hon undrade om inte Eifos hade lärt sig trolla. För när hon stod utanför dörren så såg hon bara Eifos som låg på soffan och dammsugaren som rörde på sig. Jag som höll i slangen och dammsög såg hon inte xD

Vi har bestämt karonka nu också, men jag tänker inte berätta vad det är. Det skulle ju förstöra det roliga^^ Men jag kan skrämma upp er med att den sak som jag röstade på vann xD

Resten av dagen har bestått av jobb och träning. Jobbet gick väl rätt bra, det är lite jobbigt bara att det är så varmt i simhallen att man blir så snabbt trött x)
Sen på träningen så gjorde vi rätt roliga sparkövnigar och jag lyckades skada min vänsterfot för tredje gången x)

Det var min dag i stort sätt, hade inget intressantare att skriva om x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar