tisdag 19 januari 2010

HO HO HO xD

Okey, dagen i sammanfattning: väckte Dezzie, Hade dubbeltimme svenska och skrev uppsats, snackade ut med Johanna, fikade med erin, eifos och nelly, jobbade och tränade.

Så, nu kan jag beskriva träningen för jag är helt upprymd över den x) Den började med att tränaren kom för sent och vi har ganska sträng disciplin på träningarna så kommer man för sent så blir det armhävnigar. Fast eftersom det var tränaren som blev försenad så fick alla vi andra också göra armhävnigar. 20 st blev det x) Sen efter det hade vi en övning där om man gjorde fel fick göra armhävnigar. På slutet så var det bara en som inte hade gjort armhävnigar så då fick vi göra 20 st till bara för det xD

Sen bestod träningen av en massa olika kombinationer så att vi skulle lära oss när vi skulle använda en vis sorts teknik. Det gick väl si så där... fast sen blev det roligt xD I slutet av träningen så ringde en mobil och det är inte tillåtet. Så tränaren frågade mig hur många idiothopp vi skulle göra som straff. Idiothopp är som upphopp fast värre. Man börjar liggande och sen gör man ett upphopp och går sen ner i liggande igen och hoppar sen och så fortsätter det så. Jag trodde först att vi skulle göra armhävnigar så jag drog till med 30 xD och man får inte ta tillbaka utan det vara bara att stå sitt kast. Men innan det så sparrade vi tre ronder. Under de tre ronderna så fick jag en spark mellan benen, sparkade till den andras knäskål så att min fot fick ont och råkade träffa snett med några slag så efteråt hade jag ont i foten och i handlederna xD Sen kom 30 idiot hopp. De va upplagda så attvi hoppade först 10, sen vilade vi lite, sen hoppade vi 8, sen 6, sen 4, sen 2 och sen var det klart. Man var något slut efter det. När jag kom hem så darrade hela kroppen och ag haltade lätt på vänster ben. Fy fan, vilken bra träning! var länge sen man kände sig så slut XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar