onsdag 27 januari 2010

What ever you do

Så sitter jag här och chattar med dezzie igen^^ Ska se när jag går och lägger mig x)

Jag körde inte ihjäl mig ändå^^ Synd för alla som hade hoppats på det x) Men kul väder att köra i var det inte. Det var snöstorm och snö yra. Fy fan, vad svårt det var att se vägen ibland x) Vi var tre stycken som skulle köra. jag fick köra först. Det gick riktigt bra^^ Vi testade på omkörningar också och det gick förvånansvärt bra, mycket lättare än vad jag trott ^^ Allt gick bra tills den tredje skulle köra. det gick bra ibörjan men sen råkade hon köra in i en snödriva x) Vi försökte knuffa loss bilen vilket inte var alldeles för kul eftersom den satt fast i en halvmeter snöså byxorna blev våta och sen blåste det och snöade också på det. jätteskoj x)

Men vi kom ur efter ett tag tack vare att någon kom och hjälpte att dra upp oss^^ sen skulle vi testa på hur svårt det är att se folk i mörkret så vi fick köra ett test där vi skulle köra mot en docka. Och inte syntes den något bra, man såg den först när man var kanske 10 meter ifrån den x)

Sen efter det fick jag köra hem igen, det gick bra tills jag komm till raksträckan i mariehamn. Då var det en massa snöyra och helt plötsligt befann jag mig på fel sida x) men jag kom hem ordentligt iallafall ^^ Nu har jag bara uppkörningen kvar och den ska jag ha på fredag ^^

1 kommentar:

  1. Har mörkerkörningen ikväll jag.... vet inte om jag ser fram emot den eller inte XD

    Omkörning har jag visserligen fått testa på redan när jag körde hemma i Kimito, men det var bara en gång D: *rädd*

    SvaraRadera