torsdag 21 januari 2010

Longing is painful

Trots att jag sa att jag skulle försöka gå och lägga mig tidigare så det gick totalt åt helvete med det x) Men jag sitter mycket hellre uppe och chattar med Dezzie än sover. ^^ (Hon hade jätteroligt åt att jag stavade fel ganska ofta....) x)

Doc så tykcte Erin inte alls om det så hon hade en liten utskällning på mig imorse och sen sa hon att hon skulle se till jag jag går och lägger mig i tid gebnom att hålla på att messa mig ikväll tills jag inte svarar mer. Det är då jag sover. Men jag påpekade att jag kunde ju låta bli att svara och då fick hon slut på idér och gav mig en lätt bitchslap istället xD

Men jag känner mig faktiskt förvånansvärt pigg trots att det blev sent igår... Min kropp börjar kanske vänja sig eller så är det varulvsblodet som gör sig till xD I vilket fall är det bara positivt ^^
jag känner också att jag måste lägga mer krut på studentexamen också, så jag måste tyvärr säga att jag kommer bli tvungen att isolera mig mera, inte så mycket socialt umgänge alltså, ledsen... men vi får ta igen det efteråt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar