fredag 22 januari 2010

Not so tired actually

jag tror faktiskt jag drömde om Dezzie inatt, även om jag inte minns något av det x) och jag sov rätt bra med, vaknade och somnade om bara några gånger. men vi får se vad som händer ikväll Jag lever dock än så länge x)

Det första jag egentligen gjorde på morgonen var att spela DMC 4 medan Eifos tittade på. det spelet är riktigt kul och jag älskar grafiken i det^^ Sen alla skojiga tekniker som man kan använda för att leka med motståndaren xD Sen när jag kommit fram till en boss ( En typ som säger att han är en ängel men jag tycker nog att han ser mer demonaktig ut... han ser ut som en blandning mellan en demon och en skalbgge). Han. Var. skit. jobbig. jag hatar honom. fast jag lyckades spöa honom ändå, jag är bäst xD

sen var det dags att ta en körlektion. det gick faktiskt riktigt bra, kroppen kom snabbit in i det igen ^^. Just nu ar jag hål... eller jag egentligen inte ens börjat ännu xD jag börjar kvart i ett, har en lektion och slutar halv två xD sen har jag en och en halv timme frihet innan träningen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar