onsdag 20 januari 2010

Another day continue

Den träningen igår var hårdare än jag trodde, mina händer darrade fortfarande imorse när jag höll inågonting x)

Dagen har varit riktigt kul idag^^ efter matten så gick jag till vilorummet. jag måste säga att det är ett av skolans bästa grejer. det är lugnt och skönt, man får vara ensam och det är ljudisolerat ^^ sen när man hade legat där ett tag så messade Erin och kom sen förbi. Sen satt vi där och snackade i typ drygt en timme. Stegringen i samtalsämnena var kul xD Ibörjan var det lite slött, sen blev det seröst och sen avslutade vi med at bli så oserösa att det inte var klokt xD det slutade med att vi båda föll i skratt efter ett tag xD

sen skulle hon iväg på svenska och jag skulle iväg och skriva mitt teoriprov till körkortet. jag lyckades förvåna migsjälv ännu en gång och fick godkänt med mycket bättre resultat än vad jag väntat mig xD så sen vart jag glad ett ganska bra tag och började fundera på hur jag skulle fira sen när jag tagit körkort. Min första tanke var att köra ihjäl mig men Dezzie skulle aldrig förlåta mig för det och då skulle jag inte få hälsa på henne mer.Dessutom vet jag ett x antal personer som skulle slå ihjäl mig om jag körde ihjäl mig x)

2 kommentarer:

  1. Vi ska ju fira med rått kött och en öl >=3 Inte får du gå och dö xD

    SvaraRadera
  2. Nä, jag tänkte väl det xD

    SvaraRadera