fredag 22 januari 2010

I´m so dead xD

Nu sitter jag vid datorn igen... Erin kommer lätt slå ihjäl mig eller åtminstone binda fast mig i sängen...

Dagen har varit rätt lugn. fast Johanna flydde hals över huvud ifrån mig idag av någon konstig anledning... men jaja. Jobbet gick bra, ungarna var snälla vilket jag inte kan säga om simlärarna som jobbar i den lilla bassängen intill motionsbassängen. xD Dom och jag har startat något informellt krig om att knuffa i varandra x) Ungarna tycker dock det är skitkul xD

träningen var också riktigt skojig. Vi hade självförsvar, vilket innebär att vi lär oss en massa låsningar och grepp ^^ men vår tränare uppmuntrar oss till lite våldsamma saker ibland xD

just nu sitter jag och chattar med Dezzie, vilket innebär att jag inte kommer komma i säng förrän fram mot et, två tiden xD

1 kommentar:

  1. Svar: Högerklicka på bilden och tryck på "Spara bild som" bara =D

    SvaraRadera