fredag 5 mars 2010

Back in town (3 mars)

Jaha, då var man tillbaka på Åland då. Nu har jag varit hos Dezzie i nästan två veckor. Det har varit helt underbart^^ Mest har vi suttit och spelat TV och data spel. men det var både mysigt och roligt. Vi fick t.o.m. lite plugg gjort. Ledsen Erin att jag inte la upp något på bloggen under tiden men det blev liksom aldrig tid för det...

Jag har fått en viss status hos Dezzies småsyskon. De har börjat fråga mig om lov med vissa saker xD jag har också blivit en del av Dezzies familj också ^^ och jag känner mig faktiskt väldigt hemmastadd när jag är där hos dem.

Om jag kunnat hade jag nog stannat längre. Men jag har ju folk här på Åland som jag också vill vara med^^ men jag saknar Dezzie, väldigt mycket. Men nåja, om vi har fluyt så ska vi träffas på påsklovet igen =)

2 kommentarer:

  1. Gör inget xD Men nästa gång, hördudu ^^

    Lycka till med pluggandet nu, och lägg DMC på hyllan ett tag nu =P

    SvaraRadera
  2. Jaa, men mina småsyskon ser ju dig som den där häftiga store brorsan som dom hellre haft än den "ungjäveln" till stora syster dom fått x'D

    Det var inte riktigt mitt fel att du inte kunde plugga och att vi spelade tvspel... Du kunde inte låta bli ju x)

    SvaraRadera