fredag 26 mars 2010

That´s it? And now what?

Okidoki, nu har jag kommit ut från gymnastiken salen efter att ha skrivit mitt sista studentprov, vilket var biologi, och avslutat mitt expriment vad för "mat" som är bäst när jag ska hålla hjärnan aktiv väldigt länge. jag ska iallafall inte ta två battery på en dag. Efter den andra slog hjärtat väldigt fort och hela kroppen darrade, inte bra x)

Men men, nu var proven slut för min del... såvida inte jag får underkänt och får göra om det xP men nu återstår frågan: Va fan ska jag göra nu? det här provet har hållit mig sysselsatt ett tag. Det är inte alltid jag orkat plugga på det men det har åtminstone hållit mig någorlunda aktiv så vad ska jag hitta på nu? Högst antagligen kommer jag på någonting som att börja planera ett nytt kul projekt eller nåt sånt. Vi får se lite.

Men just nu känner jag mig helt nollställd, har ingen aning om vad jag vill göra. Spela tv spel har jag ingen lust med, inte vara inomhus heller så antagligen kommer jag gå en sju helsikes lång promenad och filosofera över min tid i lusse och... andra saker som jag måste få ordning på... Om jag fortfarande inte vore smått förkyld kunde jag ju tränat livet ur mig istället, men nu går ju inte det. Får ta det en annan dag.

Nååh, vi får se vad jag hittar på. Antagligen kommer Alva eller Erin messa mig senare och vilja dra med mig någonstans x)

Well well, see ya^^

3 kommentarer:

  1. KOM OCH TA MIG LÅNGT HÄJIFJÅÅÅÅÅÅN!! D=

    SvaraRadera
  2. Är Tååfe lite rastlös? Ajdå.. Nå, hoppas du tar dig ur det! ^^

    SvaraRadera
  3. Förstår vad du menar. Vet inte heller riktigt vad jag ska göra nu då jag inte behöver plugga mer! :O Livet har kretsat runt det för länge... xD

    SvaraRadera