lördag 13 mars 2010

Lazy day

Åh gud, vad jag har varit seg idag. det är mitt straff, jag ska inte vara uppe till två, speciellt inte två nätter i sträck.det känns åt helvete då. men jag hade dock bra anledningar båda gånger xP Första var att sitta uppe och chatta med Dezzie <3, andra var att sitta uppe och se på film med Erin och Alva^^

men jag har varit väldigt slö idag, bara velat gå och läga mig nånstans, men det gick inte på grund av omständigheterna.

Sen på eftermiddagen så fick jag skjuts tillbaka till lägenheten av Erins och Alvas pappa^^ Erin hängde också med. och nu sitter vi och ser på film. Vi såg nyss på Bolt. Jättekul film^^ men jag började sakna Dezzie ännu mer också... Just nu sitter vi och ser på Walle samtidigt som jag chattar med Dezzie.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar