lördag 20 mars 2010

Spirit

Okey, den dagen har varit en riktig bra =D En sån här dag som har börjar för jävligt men sem blir allt bättre =)

Imorse var jag en riktigt Zombie, jag ska aldrig gå och lägga mig så där sent igen, inte när jag ska upp tidigt iallafall. men det var det värt <3

Men Zombie stadiet gick över efter att man ätit frukost och tagit en promenad med Birk ^^ Det såg ut att bli en underbar dag^^ det var varmt redan på morgonen=)och det var trevligt med en promenad och jag fick tänka ordentligt.

sen pluggade jag biologi, det gick riktigt bra ^^ och sen såg jag spirit- hästen från vildmarken. jag älskar den filmen, den berör mig väldigt djupt =) och sen har jag gått omkring och nynnat på sångerna från den filmen resten av dagen xD men de är verkligen jättefina^^ Lade upp två av dem på min andra blogg om ni vill se dem =)

sen efter det var det jobb med hästarna, ge dom mat och vatten och mocka och sen var det ännu mer plugg. Biologi går rätt bra att plugga bara man hittar rätt sätt =)

Det känns lite konstigt att nästa vecka har jag de två sista och sen är de slut... det känns overkligt på nåt sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar