fredag 5 mars 2010

Longing...

Har inte fått så mycket gjort idag, har varit ganska trött. Men lite plugg har jag ändå fått gjort och jag ska försöka få till ännu mer ikväll efter att jag har städat. Borde egentligen vara på träning nu men Nana 8 hade kommit ut och jag prioriterar manga väääldigt högt x)

jag är väldigt tacksam över mitt jobb, mina träningar och manga just nu. När jag håller på med något av dom så tänker jag inte lika mycket på Dezzie så saknaden blir lättare och utstå då. Jag längtar redan tills nästa gång vi träffas.

Men men, nu är jag på Åland och ska utnyttja min tid här. Snart har jag mina sista studentprov och sen är skolan nästan över. Har bara en kurs kvar efter det. Så jag får se till att anstränga mig lite nu.

2 kommentarer:

  1. jaså? vad är det för kurs du ska gå? och när? :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska gå biologi 6 om jag minns rätt i sjätte perioden =)

    SvaraRadera