torsdag 11 mars 2010

Ao Ao Ao xD

Dagen har varit riktigt bra idag med^^

Imorse hann jag inte börja plugga förrän Erin kom på besök och hon ville ju inte låta mig göra det då xD Utan vi satte igång med våra diskussioner som vanligt^^ Lika gripande, intressant och kul som vanligt^^

Efter det gick jag och Eifos och kollade var min möjliga blivande arbetsplats ligger och hon höll på att spoila en massa manga både på dit och tillbaka x)

Efter det försökte jag plugga men jag var så trött att jag tog en tupplur först, efter det så började jag med matten och det gick faktiskt bra^^

sen var det dags för, bli inte chockade nu, mitt TV program. OMG! OMG! OMG! Kirre ser på TV! OMG! Men det var ett TV program om vargar så var snälla och visa förståelse x)

sen var det jobb och träning och nu kommer anledningen till mitt val av rubrik. På Tae Kwon Don skadade jag mig mer än jag gjort tidigare. Skadade vänster fot, fick en spark i käken, sträckte vänster benet och fick en rejäl spark på höften som gjorde att jag var väldigt halt ett tag xD Men i stort sett var träningen riktigt kul: Bra tempo, roliga övningar och matchande =)

Imorgon ska jag tillhotell och resturang skolan och äte med Erin och Alva och sen ska jag fara hem till dom, ska bli skoj =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar