måndag 22 mars 2010

Bortslösad men ändå en riktigt givande dag

Jag måste allvarligt skärpa mig angående läggnings tiderna... Annars kommer det komma en Zombie till studentprovet på onsdag och ingen Tååfe och med tanke på att zombies tankeförmåga inte är direkt välutvecklad så tvivlar jag på att det vore bra. Men det är bara två prov kvar nu: Matte på onsdag och biologi på fredag, vi får se hur det kommer gå ^^

Jag har egentligen slösat bort den här dagen men jag har varit så slö idag så jag har inte orkat göra något, iallafall inte inomhus. Utomhus går det bra men så kallt som det är nu kan man ju inte plugga där. Damn it! men men, that´s life. Det är bara att gilla läget.

Skulle egentligen åkt tillbaka till stan idag, men vi fick bilproblem så jag vart fast här. Sorry Eifos ^^'

Kan väl passa på att berätta för er som inte vet det ännu att jag kommer bli tvungen att flytta från Eifos =( Studiestödet har ju lagt av och min lön på mitt nuvarande jobb räcker inte tyvärr...

Finns det något mer att säga om den här dagen då... nää xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar