fredag 26 februari 2010

Svar på tal

Okey, uppenbarligen kommer jag få vänta förgäves på dig. Jag som verkligen ville ända in i det det sista tro att du verkligen skulle försöka ta itu med digsjälv. Men återigen har jag bara lurat migsjälv.

Fejkad vänskap? bröt löften? jag har ingen lust att ta emot falska anklagelser från dig, Johanna. Du var min bästa vän. jag tyckte verkligen om dig. jag brydde mig om dig, jag ville inte lämna dig. vem fanns alltid där när du behövde prata? vem var den du alltid skällde ut men som ändå stod ut? vem var den som alltid förlät dig?

men nu får det faktiskt vara nog. jag tänker inte ta emot flera falska anklagelser från dig. För fjärde gången har du retat upp mig. Och som vanligt precis när det började kännas bättre igen. Det är som Dezzie säger: Du är inte värd att lägga energi på.

jo, du har ju fått som du vill nu. Då borde du väl vara nöjd? Så många gånger som du bett mig om det. och en sak till. Du sa: "jag trodde att du inte kunde bli arg." det är ta me fan i mig inte ens en ursäkt, bara en löjlig jävla bortförklaring. Även om det vore så att jag inte kunde bli arg så behandlar man inte folk som du gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar