söndag 7 mars 2010

I love you, all of you

Det där var ganska otäckt, men tack och lov varade det inte så länge. har aldrig varit så djupt inne i det som just... känner mig bara skakad. Kan inte lägg ll skuld på henne, den här gången var det mitt fel. jag borde sagt ifrån tidigare. me det här avgör nog saken, hon och jag komer nog aldrig kunna umgås igen.

Tack alla som visar att ni bryr er, ni lyckas alltid få mig att bli glad igen. Dezzie, Storsyrran, lillsyran, Erin, Alva, Eifos och många fler. tack för att ni finnas och att jag har lyckan känna er =D jag älskar er <3

2 kommentarer:

  1. I LOVE U 2! <33 KOM GENAST TILL MIG OCH BERÄTTA VAD SOM HÄNT! Eller ok, jag kommer till lägenheten...

    WÄÄÄÄÄÄH!

    SvaraRadera
  2. Ååååååååhh Tååfe!! <3 Älskar dig med! Mweh.. Och kom och sov här i helgen, galna kvinna!

    SvaraRadera