onsdag 24 mars 2010

Oh righty =D

Hoi Hoi Hoi, kom nyss ut från gymnastiksalen där man suttit drygt fem timmar och räknat matte.

Jag har varit rätt nervös med tanke på att pluggandet bara har gått till och från och att jag hade sömnsvårigheter inatt: jag vaknade kl 3 och kunde inte somna om så jag låg och vred och vände på mig tills jag somnade... en halvtimme innan jag skulle upp xD Men jag hade tid att dra mig ändå, men det kändes ändå för jävligt att gå upp. Så när man väl kom upp tänkte man: nej nu fan måste jag göra nåt åt det här. Så det var hopp in i duschen och på med kallt vatten xD Det funkade tom. x)

jag har känt mig läskigt lugn hela dagen... Pulsen har aldrig skjutit i höjden utan den har hållit en väldigt jämn nivå. Och provet gick mycket bättre än vad jag hade trott =) Svarade på alla tio uppgifterna, om de är rätt sen är en annan femma x)

Tog Erins råd till mig den här gången och testade äta choklad. Och ta mig fan, det funkade!

Huvudet känns väldigt tjockt nu, men jag har inte så mycket vila på mig. Ska hem och plugga biologi nu xD

See ya^^

1 kommentar:

  1. Haha, bra att MITT förslag funkade iaf >=3 Lita på mig och drick inte Battery så kanske det går ännu bättre =D

    SvaraRadera