måndag 15 mars 2010

Okikay

Okikay, hade essä prov i idag. Givk väl rätt hyfsat med tanke på omständigheterna. Hade ju feber igår och även om det kändes bättre idag så påverkade det min tankeförmåga negativt på så sätt att jag visste exakt vad jag skulle skriva, jag visste bara inte hur xD Sen var ju ingen av uppgifterna någon som kändes så där "pang, den vill jag ha!" utan alla var antingen dåliga, halvdåliga eller halvbra. Men, men som Zoro i one piece säger i bok nummer 50: "Olyckor kommer när de kommer. Sån är världen. Allt annat är bara ursäkter."

Efter provet, som jag satt på i ungefär fyra timmar,så stötte jag på Erin och vi tog en liten promenad och pratade rent allmänt innan hon tog fem över två bussen hem. Då gick jag och fikade med Anna på Timjan, det var mys^^ och vi pratade också rent allmänt om saker och ting =) Vi var till Dillen också och jag fick se att de sålde ice age 3 figurer och de hade en Buck kvar =D Köpte den förstås^^ Sen gick Anna hem till sig och jag till mig och la mig ner på soffan och spelade DS.

Det är väl så långtden här dagen har hunnit... Måste ringa en massa föräldrar ikväll och berätta att det är livräddningstema imorgon. Jobbigt, men är man simlärare så är man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar