lördag 6 mars 2010

Sunny Saturday, damn it.

Okey, hittills har jag varit riktigt nöjd med den här dagen. Kom upp tidigt, städade lite till och sen satt jag och Eifos och spelade Datorspel ett tag innan jag gick och handlade. Sen satt vi igen och spelade Backpackers 3. Ett kul allmänbildande spel. Man åker omkring i världen och svarar på en massa frågor om länderna man är i. Man gör egentligen samma sak hela tiden, men det är riktigt kul att se vilka frågor man kan svara på ^^

Pluggandet har väl inte gått så bra idag, men men jag mår bra iallafall så läxorna ska få stryk senare ikväll^^ men det har ju varit så satans soligt idag och solen skiner rakt in genom fönstret vilket gör lägenhet lite för varm för min smak. Vill helst ha det ganska svalt när jag pluggar.

Just nu sitter jag på msn och chattar med Dezzie^^ och helt plötsligt mailar Johanna mig och ber om att vi ska träffas... begriper vad hon håller på med just nu...

Ikväll ska jag ut på en promenad med Julia och högst antagliogen med hennes knäppa hund Daisy/Dan. Ska bli skoj, har inte sett henne på ett tag^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar