onsdag 10 mars 2010

Lyckad dag^^

Jag har lyckats med lite saker idag^^ jag har lyckats komma vidare på ett spel som jag aldrig kommit vidare på förut =D, jag har lyckats plugga lite^^ och jag har kanske fått ett nytt jobb =D Så ni får förstå att jag är ganska glad idag^^

Plugget ändå blivit ganska nedprioriterat tyvärr, men är man en gamer och spelberonde blir det tyvärr lätt så... men men jag har fortfarande tid kvar. På måndag har jag mitt första, essä provet alltså uppsats. det är inte så svårt det är bara att skriva^^ Den andra proven har jag först om två veckor så jag har mer tid till dom. Jag har också hittat mitt pluggställe, det tog ett tag x)Som de flesta vet sover jag i soffan i...ja men kan nog kalla det vardags rummet. jag har flera anledningar till det xP och iag upptäckte jag att det går jättebra att plugga i sovrummet xD Så nu har vardagsrummet med soffan blivit mitt sov och lekrum medan sovrummet har blivit mitt arbetsrum xD

Sen har Erin kommit på besök idag också^^ Hon fick läsa Nana 8 och efter det blev hon lite störd på unga tjejer som blir gravida och som bestämmer sig för att behålla barnet utan egentliga vettiga anledningar. Så det blev vårt disskusions ämne idag^^ det var rätt intressant faktiskt och så blev man lite mer allmänbildad^^

sitter just nu och chattar med Dezzie, ska se till att vi inte sitter uppe lika sent som förra gången x)

3 kommentarer:

  1. TITTA PÅ MIN FABULÖSA BLOGG! =D Och glöm inte att nämna att du kommer hit i helgen =3

    SvaraRadera
  2. Men nu nämnde du det åt mig ju xP

    SvaraRadera
  3. Du måste skriva ditt svar på min blogg som "Svar: Men nu nämnde du det åt mig ju xP" annars ser jag ju inte att du kommenterat xP

    SvaraRadera