onsdag 26 maj 2010

Sista provet

Vaknade av mitt älskade flygalarm kl 6 imorse. Vet inte hur jag skulle klara mig utan det ^^ tack vare det vaknade jag och lyckades komm upp ur sängen. Det var så länge sen jag var tvungen att gå upp så här för att dra till skolan.

Så jag hade mitt sistan prov i Lusse imorse kl 8. Det var lite jobbigt när man var halvdåsig, men jag fick sitta ensam i ett stort rum så jag kunde gå runt och strcäka på mig emellanåt. det kändes rätt skönt annars vet jag inte hur jag skulle ha klarat av att skriva det. Men det kändes nog helt okey när man var färdig. Jag får nog godkännt iallafall^^

Efter det visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag satt lite vid datorn innan jag gick och åt lunch och sen bestämde jag mig för att ringa Anna och hitta på något med henne. Så vi tog en liten promenad i stan. Hade inte sett henne på ett tag så det var skoj =) Sen Ringde Erin och ville ha sällskap till salongen så då drog vi dit och jag väntade medan hon och Anna bestämde klipp tider. Efter det hämtade pappa upp mig och jag somande medan vi åkte hem. Dock tror jag bara att jag halvsov för jag hörde radion mumla i bakgrunden om någonting politiskt x)

Väl hemma satt jag först vid datorn ett tag och spelade innan Dezzie hörde av sig så då loggade jag in på msn och pratade med henne ett tag ^^ Efter det har det bara varit gårds arbete för mig hela kvällen. jag har slängt in förra årets ved i vedboden och börjat hugga den veden som inte är klyven än. Känns riktigt bra för det anstränger hela kroppen. Dock så vart man stel i ryggen efter ett tag x) Men det gick och det kändes väldigt uppfriskande^^

Så mycket annat har jag väl inte gjort idag... så see ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar