söndag 30 maj 2010

Inte så trött, men...

Okey, för första gåpngen på länge har jag varit rätt pigg på en söndag, vilket är ganska onormalt... men det är bara att gilla läget.

Mådde dock inte så bra imorse, var rätt depp. En massa tankar som kom och paranoia och annat som alltid får mig att må dåligt. Men det släppte lite efter att jag lugnat ner mig lite.

Resten av dagen har gått lite bättre även om det där deppet aldrig helt har velat släppa taget och stört mig mer än en gång. Men hela förmiddagen var jag mestadels ute. Gick med Birk och högg ved, det var ganka uppfriskande och efter ett vtag med vedhuggningen orkade man inte tänka längre.

Sen efter lunch la jag med och solade på det ställe där jag alltid lagt mig och solat när jag var liten. varmt och skönt, men sen ringde storsyrran och ville ha skjuts till ecekrö så det var bara att ge sig av. och jag hämtade lillsyrran i samma vända också.

Väl hemma igen körde jag igång med vedhuggningen igen, det kändes rätt bra att trötta ut sig. Sen ville Elin ha någon att spela badminton med och jag ställde gärna upp. det är alltid kul att spela badminton. Sen var vi ner till vattnet med Bixie och jag tog mitt första dopp x) det var skönare när vad jag hade trott. Storsyrran filmade det också så det kanske kommer upp på facebook...

Och nu ikväll har jag inte gjort så mycket... mest suttit och sett på film. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Kanske spela lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar