fredag 21 maj 2010

Lonely

Idag är jag rätt stolt över mig själv för jag har varit rätt aktiv idag^^

Kom upp vid sex tiden. Var fortfarande rätt trött, men kunde inte somna om och så dök det upp en massa jobbiga tankar så jag vart tvungen. Senefter frukost och en dusch så satt man vid datorn och spelade... alldeles för länge ^^' men det var skoj ändå =P

Sen så fixade jag klart mitt projekt arbete, det var inte så mycket kvar. Bara några finjusteringar. Efter det skjutsade jag min lillsyrra och hennes pojkvän till skolan/hem. Jag finner det lite kul att hennes pojkvän är min historielärares son. Åland är verkligen litet x)
När det var avklarat fixade jag några ärenden i stan: lämnade in projektarbetet, lämnade tillbaka några biblioteks böcker och fixade lite på mariebad. sen var det raka spåret hem. lite jobbigt var det att det tidiga uppstigandet gjorde sig påmindt under hemresan genom att försöka få mig att slumra till. Det var något irriterande. Men jag klarade mig hela vägen tillbaka utan att somna ^^

Det var inte hemdirekt som gällde dock utan först tog jag en sväng förbi pappas jobb och hjälpte honoma att bära ner några plåtar till hans bygge. Efter det var det hem och ta det lugnt. Först var det lite TV spel och sen tänkte jag vila lite, men det resulterade i att jag somnade och sov typ 2,5 h ^^'

Efter det var det middag, promenad med Birk och dator som gällde x) Sen fick datorn något fel mitt i ett dungeon quest så jag vart tvungen att stänga av den. De andra vart nog rätt sura på mig då ^^ men de får gnälla på datorn, inte mig. är också ensam hemma just nu och det känns lite trist... har vant mig vid att alltid ha folk omkring mig nu för tiden ju.

Men men, det är väl min dag i sammanfattning, ska se om det där vill funka igen nu. See ya.

2 kommentarer:

  1. Aaw, datorer hatar Åland, men imorgon är du inte ensam iaf. =3
    Ses vi imorgon? Kommer du in till stan så hämtar vi Julia? =D
    Svara till min nya blogg på blogg.se =3

    SvaraRadera
  2. Svar: Well, Julias körgrej slutar någon gång vid tre och jag är inne i stan före det, men du kan väl komma in när du känner för det? =P

    SvaraRadera