söndag 16 maj 2010

oh no, sunday...

jag har väldigt svårt att förstå hur man kan sakna en person så mycket som jag gör just nu... men det är väl ännu ett av kärlekens mysterium.

Har vart seg hela dagen, antagligen en kombination mellan att jag gick och la mig lite sent och gick upp tidigt och att det är söndag. Har aldrig tyckt om söndagar. det är dagen före måndag och allt är segt och slött. Ingen aning om varför. ironsikt nog så tycker jag rätt bra om måndagar...

Men jag har ändå fått gjort lite saker idag. Först av allt gav jag hästarna mat vid sju tiden. Det är ju varmt nu så de får gå ute hela tiden. Lite lustigt vart det när jag kom med höet för när jag ropade på dem så kom Owe först och sen kom Dis... men hon kom utanför hagen xD Då hade hon lyckats klämma sig under stängslet på ett ställe. Jag lyckades dock få in henne igen genomk att hålla henne i manen och vara väldigt envis.

Sen efter det satt jag på datorn en timme eller så. Sen så gjorde jag klart mina sista uppgifter angående att studera mitt skogsområde. Nu gäller det bara att sammanställa alltihop också. Får göra det imorgon eller på tisdag.

retsen av dagen har bara varit slö... somande ett tag där vid tre tiden och sen skulle jag åka iväg för att hämta storsyrran och lillsyrran och deras killar. Strosyrran började ju nästan genast mobba mig, precis som vanligt x) lillsyrran týcker jag dock har blivt tystare av sig...
Iallafall så ahde vi födelsedags middag för mig och Elin sen. det vart lite lyxiagre än vanligt.

Efter det har jag suttit och spelat tv spel och känt mig lite nere, men men. inte mycket at göra åt det tyvärr.
Ska lägga upp några dikter på min andra blogg nu så att ni vet. det kommer vara mest gamla och en ny.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar