lördag 8 maj 2010

Paradox

Okey, om man jämför mig med hur jag var igår och hur jag har varit idag märker man en liten paradox.

Igår flängde jag runt med Erin, Nelly och Daniel största delen av dagen och betedde mig som en tio åring x)
Idag har jag varit rätt ordningsam största delen av dagen. Har förberett mig inför imorgon och kvällen. jag fick ju vara värd på östersjöfondens jubileum eller vad det nu var ^^

Ärligt talat så anmälde jag mig bara för att man fick 60 euro för att vara där x) men när man väl var där så var det roligare och mer intressant än vad jag trott från början. Vi var sex värdar och fick den enklaste uppgiften av dem alla. Hälsa folk välkommna och se allmänt trevlig och ordningsam ut x)

Dock fick jag också lyssna på tal och sånt och det var faktiskty rätt intressant. Dock flög tankarna iväg när de började prata på engelska -_- men bäst var ändå sång pauserna. Det var en gubbe där som hade en otroligt kraftig röst och han sjöng otroligt vackert.

Men jag kände mig väldigt vuxen och ordningsam hela kvällen i min fina kostym och mitt röda hår i backslick x)

Imorgon bär det av till dezzie igen =D Tänk att det var en hel månad sen vi sågs sist...

2 kommentarer:

  1. Heeeey, är jag så lätt att glömma? x)

    SvaraRadera
  2. nej då ^^ Du var också med. men jag var rätt trött när jag skrev ^^' sorry...

    SvaraRadera