söndag 23 maj 2010

...

Okey, vaknade kl 11 imorse -.-' Antagligen pga av att jag hade Erin och Julia där som sov över, annars hade jag nog varit uppe vid sex tiden ^^' Men det här funkade också, lite ovant bara. Men om jag hade gått upp ensam den tiden hade jag fått lite ångest över att jag hade sovit bort så mycket av dagen.

Men men, nu gick det bra som sagt. Först år vi frukost och direkt efter det åt vi lunch xD För vi hade lovat Julias föräldrar att hon skulle äta ordentlig mat. Vi såg på UPP samtidigt som vi åt^^ sen var det dags för Julia att åka hem. Sen tog Erin och jag en bil tur.

äh, helvete jag orkar inte skriva mer nu...

2 kommentarer:

  1. Det är ju ofta du svär i dina inlägg -.-

    SvaraRadera
  2. det är inte så ofta nej, men när jag blir trött så blir det så ibland

    SvaraRadera