fredag 28 maj 2010

Freeday

Had en väldigt mysko typ mardröm inatt... minns inte riktigt vad det handlade om, men det var en tant iblandad...

Jag hade tänkt ta en ganska datorfri dag idag för att jag tror att min rygg har blivit alldeles för spänd... men jag har blivit alldeles för van vid att sitta vid datorn nu märker jag, får ta och göra någonting åt det ^^' typ gå ut och hugga ved istället.

Men jag fastnade vid datorn imorse som vanligt, dock inte lika länge som vanligt =) sen skulle jag köra lillsyrran och henne pojkvän och det gick ju bra. Krockade inte eller någonting. dock råkade jag köra ut i fel fil på hemvägen ^^' men jag dog inte då heller så xP

Väl hemma satt jag vid datorn igen, fy på mig. sen läste jag lite bok. Erin och möjligen Dezzie vet vad för bok x) och nej, ni får inte skriva en kommentar om det. sen satt jag lite vid datorn igen (vad är det med mig) och sen läste jag ännu mer ^^'

Sen tog jag en tupplur, det var skönt, men det var jobbigt att gå upp sen. Hoppas att det inte kommer sabba sen när jag ska sova... det är för pip rent ut sagt. Sen tog jag en lång dusch. Eller det var en dusch kombinerat med meditation, otroligt skönt faktiskt. Måste ta och börja meditera mer, tror det skulle vara bra för mig.

Resten av kvällen har jag sysselsatt åt harry potter (fick lust helt plötsligt att läsa slutet på sjunde boken...) Jak 2 (Väldigt roligt Tv-spel. ^^) och Dezzie (inte direkt förvånade va? ^^)

2 kommentarer:

  1. Hohohoho...

    Nej, sry, du verkar slappa du iaf =P Kommer du in till stan på onsdag och ser mitt fantastiska hår?

    SvaraRadera
  2. jag har det slapp jo ^^ lite för mycket emellanåt. Jag ska försöka komma in, får ju inte missa det ^^

    SvaraRadera