fredag 14 maj 2010

Dream

Okey, då var man hemma igen då. Den här tiden hos Dezzie har varit lite mer annorlunda i jämförelse med de andra gånger, men det har gett väldigt mycket som vanligt ^^

När jag ser tillbaka på den här dagen känns den väldigt... drömaktigt. Jag var med Dezzie hela förmiddagen, sen var det resan där jag sov och sen stötte jag på Klara, en av Elins kompisar på bussen och vi satt och pratade hela bussresan och båt resan. Hon var ganska lätt att prata med vilket var ganska tacksamt för det dämpade saknaden lite när man fick att annat att tänka på.

Men som sagt känns hela dagen drömaktigt just nu. Det känns nästan overkligt att jag var med Dezzie imorse och hela förmiddagen och resan känns också dimmig även om det inte är i lika hög grad... Men men det lär väl gå över förhoppningsvis. ^^

Har tyvärr inte så mycket mer att säga om den här dagen... den har ju mest kännts som en dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar