fredag 29 oktober 2010

Socialt inlägg

Har haft en riktigt social dag om jag får säga det själv^^

På förmiddagen var jag med Erin och hälsade på Julia. Sen satt vi där ett tag. Jag spelade TV-spel och de tittade på xD och Erin kommenterade hela tiden: "där skulle jag ha dött. och där. och där också." xD Får kanske ta och lära henne spela TV-spel någon gång xP

Efter det var det bara Erin och jag ett tag så gick först till Select för att köpa biljetter till Haunted Halloween och sen gick vi till bibblan för att läsa lite. Under den promenaden konstaterade vi att jag är världens sämsta svindlare av den anledningen att jag lyckas svindla mig själv istället för mitt offer xD

Efter ett tag på bibblan där vi satt och läste vuxen serier om mysko saker så gick vi för att hitta Alva. Det var inte så svårt, för hon och hennes kompis Maja stod i princip utanför bibblan när vi kom ut xP då gick vi fyra till chokolateriet och fikade lite ^^ och jag svalde en massa chili också.
Ja, Random comments är bäst xP

Sen hände inte mycket mer där, de åkte hem och jag åkte hem. Senare på kvällen ringde jag Lynn för att prata lite och vi hade tydligen ganska mycket att prata om för jag upptäckte sen att vi hade pratat i nästan en timme o.o Det var ett tag sen man satt så länge i telefon
Efter det såg jag lite på Film innan jag bestämde mig för att ringa upp Anna också xD
Det var roligt att prata med henne ^^ som vanligt xD

Men nu är det dags för mig att sova, ska upp tidigt imorgon och ta ut hästarna ^^
Bonne nuit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar