måndag 18 oktober 2010

jobba och slappa

Så har den här dagen varit för mig i stort sett. Jag har jobbat, slappat, jobbat slappat hela dagen och det har inte varit någon dum dag. Har fått gjort en massa saker ^^

Fast kvällen tar priset faktiskt =D Hade träning kl sju och vi gick mest igenom bältesprov tekniker. Det var roligt =) Och på slutet körde vi "trettio minuter". Det är ett slags test, man ska se hur man många sparkar man hinner sparka på trettio Sekunder (inte minuter xP) och jag persade ^^ 58 sparkar med höger ben, 52 med vänster. Var något slut efter det ^^' Men åh, så nöjd med mig själv ^^

Efter träningen träffade jag Lynn och så tog vi en promenad och pratade. Det var riktigt roligt =) Hon är jätte lätt att prata med och väldigt trevlig =) Så vi gick omkring i nästan en och en halv timme ^^

Den var den dagen. Imorgon ska jag in till stan. Ska hälsa på Julia först och sen dra in till Lusse och hälsa på lite där och sen träffa Nelly för att hjälpa henne med matten ^^
Så, hej så länge och sköt om er alla ni som inte har något bättre för er än att läsa min blogg xD
(Ärligt talat tycker jag om att ni läser och ni får gärna fortsätta med det ^^)

4 kommentarer: