söndag 24 oktober 2010

96:e inlägget

Japp, som ni ser på rubriken så blir det här mitt 96:e inlägg. Och då har jag har hållit på i snart ett år så det är inte så mycket men bloggar man inte så ofta så blir det ^^' ville mest säga det för att att jag snart är uppe i hundra.

Dagen idag har varit slö ( det är ju en tisdag trots allt =P) men ändå ganska pigg... gick upp typ sju för att ta ut hästnarna så att mamma slapp det. Sen gick jagoch la mig igen, fast inte för att sova utan mer för att det var varmt och mysigt i sängen^^ Sen låg jag där en timme eller så och läste och tittade film på datorn.

Men det är det mest slöaktiga jag har gjort idag. Resten av dagen har jag hjälpt till här hemma och skrivit mitt CV tillsammans med mamma. Ska nämligen på två jobb intervjuer nästa vecka =) min tur kanske har kommit tillbaka. Hoppas det men man ska inte kaxa up sig mot ödet, då hoppar det upp och biter en i näsan.
Inte för att jag tror så mycket på det, men man vet ju aldrig ^^'

Nu ska jag ta och städa rummet. Sen är det middag och sen skla jag på träning ^^ Det ska bli skoj. Träna är alltid skoj ^^

Så sköt om er allihopa och se till att ödet inte biter er i näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar