onsdag 27 oktober 2010

ÖVERSKOTTSENERGI!!!!!!

Ingen aning om varifrån det kom men här det, överskottsenergi som fan. Det rycker i hela kroppen som en typ skriker: UUUUT O SPRIIIING ANNARS KOMMER DU DÖÖÖÖÖ!
Problemet är bara att det är mörkt ute nu och jag måste gå och lägga mig för jag ska upp snortidigt (snor?) imorgon. men det börjar tack och lov släppa nu så jag kommer förhoppningsvis inte vakna imorgon hängdes upp-och-ner i taket.

Men dagen idag har varit... social. Skulle hälsat på Julia men hon var upptagen så det gick inte. Så då gick jag till Erin istället och så flummade vi ett tag tills hon lämande mig för den där dumma bussen =( men nåja, vi ska ses på fredag igen ^^
Sen satt jag på bibblan ett tag och läste... Uzumaki, den här skumma skräckmangan som Erin och Alva har läst som har fått dom att börja se spiraler överallt. jag tänkte att jag måste själv se om den är så creepy. och... den uppfyllde det ganska bra ^^' fy fan, började ju själv se spiraler överallt efter det. uuäh...
Efter den creepiga upplevelsen gick jag för att träffa Alina. Vi gick och fikade på svarta katten och pratade en massa, var jätte trevligt ^^

och nu sitter jag här och försöker få utlopp för min energi genom att skriva. Det verkar funka rätt bra tycker jag ^^
Nååh, det får räcka med skrivande här nu. Bonne nuit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar