måndag 1 november 2010

Trööööött

Nej, nu känner jag för att skriva lite. Nu har det hänt alldeles för mycket för lilla mig på alldeles för kort tid.

Mina drömmar mobbar mig och får mig bara att drömma om saker jag abolut inte vill drömma om. Plus att jag har fått för lite sömn dom närmaste nätterna, men det är mitt eget fel så det har jag ingen rätt att gnälla om. jag kommer dra lite roliga exempel på hur det påverkar min vardag istället xP senare.

Har varit slut och trött idag men jag gick ändå och jobbade som simövervakare hos folkhälsan. det jobbet gick ut på att jag skulle sitta och titta på alla som simmade så att ingen olycka inträffade. som en livakt typ. Säger bara att vara simlärare är bra mycket roligare, där får man iallafall göra något. Sen på bussen hem tänkte jag läsa bok, men jag hann bara några rader innan jag somnat xD sen vaknade jag, somande om, vaknade somnade om och så höll det på tills jag kom hem xP

väl hemma ville jag typ bara sova, men jag var tvungen att fixa några saker. Och nu ligger jag här och ska just gå och lägga mig.

heej då ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar