tisdag 12 oktober 2010

kan inte sova...

Nu känner jag för att gnälla lite =P

Varför ska man helt plötsligt få sömnsvårigheter när man inte har haft det på typ... två månader? Något ditåt iallafall. Har ingen anledning(vad jag vet) att ha det.
Antar att jag bara på något plan kände för det =P

Men har också haft en massa mysko drömmar. Eller kanske halvdrömmar för det har nästan kännts som om jag har varit vaken medan jag drömt dom.

Nåja, vad ska jag hitta på idag då... ska hälsa på Julia nu på förmiddagen, sen måste jag till Lusse och hämta min plånbok från Erin som jag lyckades glömma hemma hos dom i lördags ^^' Efter det ska jag träffa Toffe och hitta på något. Sen är det jobb och sen träning. Blir en rätt bra dag tror jag =)

Har jag något mer att gnälla över... har jag säkert om jag bara antrsänger mig, men varför det =P Nu är frågan vad jag ska hitta på nu... Jag kommer väl på något ^^

Fortsatt trevlig morgon

2 kommentarer:

  1. Köp cigg som fan till lovet =P

    Kom sedan till lusse så ska jag krama om dig =D

    SvaraRadera
  2. Du och dina ciggs och dina kramar xD
    vi syns på torsdag ^^ <3

    SvaraRadera