måndag 8 november 2010

Poesi och stjärnfall

Upptäckte först nu att min blogg ser ganska depressiv ut ^^' Får be Erin om hjälp någon gång med att ändra den =)

Idag var jag alltså på en... presskonferens? Ja, någonting med tidningar iallafall. Det var om Poetry Slam som är nästa vecka lördag. Ska bli kul att köra det igen =)
Men iallafall, båda tidningar var med och vi sat mest och berättade hur det gick till. Inte direkt svårt. Men ändå rätt roligt ^^

På tal om dikter har jag konstaterat att jag alltid kommer på mina bästa när jag är ute på promenad. Jag går där för själv och helt plötsligt kommer orden ur munnen på mig bara =/ jag vet inte när eller hur, det bara kommer. Så jag får börja med att gå med papper och penna var jag än befinner mig ^^'

Idag på promenaden fick jag också se ett stjärfall. Men inget litet utan ett ganska stort som for tvärs över hela himlen. =D

har inte så mycket mer att säga och är trött, ska sova nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar