torsdag 25 november 2010

Sömnlös...igen xD

Jag kan inte sova så jag tänkte att jag lika gärna kunde skriva något här ^^'

Vet inte riktigt om jag kan skriva något om dagen med tanke på att den just har börjat och jag har tillbringat största delen av den med att sova... Men jag har ju alltid gårdagen som back up plan =P

Känner mig verkligen nöjd med mitt jobb, har fått det yttersta beviset (min lillbrorsa hatar det ordet av någon outgrundlig anledning...) på att det är ett jobb som verkligen passar mig =) trevlig arbetsplats, trevliga och roliga elever och trevliga kollegor. Jag kommer trivas där ^^
Fast eleven som jag är assistent åt får för sig lite roliga saker.Han är t.ex. 100 % säker på att jag är kär i någon på skolan xD vilket jag faktist har mina tvivel på, med tanke på att alla antingen är för unga eller för gamla xP

Mitt jävla ben (ja, jag har döpt mitt högra ben till det) börjar äntligen bli bättre så nästa vecka kanske jag kan börja träna igen 8D Hoppas hoppas hoppas. Ska dessutom börja simträna regelbundet igen nu, ska bli riktigt skoj =)

Nånting annat jag har att meddela omvärlden om mitt intressanta sabbatsår just nu? Nope, skulle inte tro det. Som hyean svarar på Timons frieri i lejonkungen 3.
Ska ta och lägga upp nya dikter på bloggen nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar