onsdag 17 november 2010

Andra arbetsdagen

Jahapp, här sitter jag då ^^' vad gör jag här? Vem är jag? Vad händer? Vem är du? Hur är det? När är det? När är det nu?
Fick lust att skriva en massa frågor och kom på att man kan nog göra en rätt bra dikt av det där... får spinna vidare på den idén sen.

Men alltså... andra arbetsdagen. Den andra riktiga arbetsdagen i mitt liv. Typ. Om man nu inte räknar mina simlärar jobb från tidigare då. Men eftersom de bara är/var korta arbeten så =P
Meeeeeeeen... Det funkar bra tycker jag ^^

Ikväll ska jag välja dikter till poetry slam som är på lördag =3 Det ska bli skojigt =D

På tal om poesi får jag passa på att tacka Simon som tipsade mig om poeter.se. Jättekul sida där man kan lägga in sina egna dikter =3

Soooooo, that´s it for the moment. skriver kanske mer ikväll ^^
(Vilket inte är speciellt troligt xP )

1 kommentar:

  1. Tååfeli, kom till fammos hus imorgon då du är klar på jobbet! =D När vi färgat ditt hår så far vi och fikar med Maja och Alva =3

    SvaraRadera