måndag 30 augusti 2010

Överraskning

Hade ställt mitt kära lilla flygalarm på kl 6 som vanligt och trycker sen på snooze några gånger x) Idag var det tur att jag var uppe så tidigt för mitt under frukosten ringer de från Eckerö lågstaide skola och ber mig komma dit som assistent för dagen. Ville ju inte missa ett möjligt jobb tillfälle så det var bara att hoppa på.

Det var faktiskt riktigt roligt också. Fick gå runt i klassen och hjälpa eleverna med det de hade svårt för. Stötte också på flera av mina simskole elever som undrade vad jag gjorde där x)
Återupplevde lite minnen från min lågstadietid också^^. Vem hade trott att jag skulle gå omkring som lärare(typ) där xD inte jag iallafall ^^' Livet är verkligen lustigt

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket... Tagit det lugnt, slöat rent utsagt ^^' men imorgon är jag helt ledig (åtminstone vad jag vet just nu) Så då då ska jag se till att försöka få gjort saker.

inte så intressant dag att läsa om kanske ^^', men upplevelsemässigt har den varit riktigt bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar