onsdag 18 augusti 2010

Done

Okey, så var det gjort då...

Mitt liv har verkligen tagit ett spännande händelse förlopp nu på sista tiden. En riktig berg-och-dal bana. Tror inte att något skulle vilja åka den om jag gjorde verklighet av den x)
men inte ens nu är det är gjort tar berg-och-dal banan slut. Man trodde ju det, men idga hände något som satte fart på den igen. Har någon däruppe tyckt att jag har haft det alldeles för roligt eller vadå?

Iallafall, dagen idag har varit väldigt bra. Har varit i stan och träffat kompisar. Åkte in till Lusse för att kolla läget och så och det var riktigt skoj ^^ träffade lärare och kompisar. och när jag stötte ihop med mina gamla grupphandledare, Törni, så erbjöd han mig ett jobb som vikarie nu på fredag =S jag verkar ha lite flytt mitt i allt iallafall ^^ Det ska bli intressant att jobba med ungdomar så nära sin egen ålder, Vi får se hur det går =S

Har något mer hänt idag då... har pratat med Erin om saker och vad vi ska hitta att göra. Sen har jag umgåtts med Nelly och Rikard och träffat lite andra personer. Orkar inte skriva upp alla namn, sorry ^^'

Har varit en rätt spännade dag i allmänt

1 kommentar:

  1. Nej men vad kul att vara vikarie. :) Eller ja, jag hoppas du får det roligt i alla fall. :P Skulle vara intressant att pröva. :D

    SvaraRadera