måndag 23 augusti 2010

Happy day

Idag har jag mått riktigt bra. Har haft lite jobbiga drömmar, men man börjar vänja sig. Handlar i princip om samma saker ändå.


Iallafall... jag har inget liv. Konstaterat. Trots att jag har slutat Lusse så kommer jag dit varje dag ändå. Visserligen kan jag skjuta över skulden på några av mina kompisar som fortfarnade går där och som drar dit mig pga av det xD Och när man väl är där... kommer man inte undan dom. Dom är överallt!! They are going to take over the world!!!!
jag vet inte.


Har pratat en hel del med Erin och Stefan idag. Det har kännts rätt bra ^^ Börjar äntligen känna igen migsjälv igen. det känns också rätt bra. Vänta du bara livet, så jävla lätt ger jag inte upp. om jag så förlorar både armar och ben ska jag fortsätta framåt!!
vad drack jag till middagen egentligen?


Har antagligen bara "lite" överskotts energi, har varit ganska stilla sittande idag. Fy på mig. Får försöka göra något aktivt senare. Eller så sätter jag mig på våran altan med en kopp te och tittar på stjärnorna. En av mina favorit sysselsättningar ^^


La upp bilder på facebook idag också från semestern, tänkte visa min favorit här ^^



Det är när vi är på fårup, den bästa nöjesparken som finns enligt mig, och vi åker en rätt snabb åktur. Ansiktsuttrycken säger ju en hel del, men det är verkligen synd att ljudet inte är med, men om det vore skulle ni högst antagligen hoppa rätt högt x) Ni får hänga med mig till en nöjespark någon gång så kan ni uppleva det live istället ^^

det var allt för mig, ciao ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar