söndag 15 augusti 2010

familjekväll

Har varit inomhus i stort sätt hela dagen. Har inte orkat gå ut. men tiden har förflutit som vanligt.

Ikväll var det kräftskiva med familjen, det var riktigt trevligt ^^ Kräftor, skratt och mysko historier om hur vi har gjort bort oss som alltid tas upp på såna här tillställningar x) Det är omöjligt att de inte tas upp.
Efter middagen så tittade vi på foton som storsyrran hade tagit eller sparat. Vi såg en hel del gamla på mig som fick allihopa att skratta. För jag är verkligen duktig på att göra bort mig på sånt. me flit så klart xD En film skulle nog fått de flesta av er att tappa hakan, kan verkligen se det framför mig.
Bad storsyrran maila mig några bilder och filmen så jag kanske kan visa några av er sen ^^

Imorgon börjar Nelly Lusse och jag hade tänkt infinna mig där som moraliskt stöd xD
Nä, men det kan vara kul att hälsa på nu när man inte går där längre ^^ Titta på de små förvirrade ettorna och så X)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar