måndag 13 september 2010

god natt

Nu var det ett tag sen man bloggade ^^'

Det har regnat i princip hela dagen idag, men det har inte gjort mig så mycket. Gillar regn ^^
Vilket är tur det annars skulle ajg nog ha varit rätt grinig idag med tanke på att jag har fått gå utan paraply då och då eftersom jag lånade ut det till Erin ^^'

Var in till stan idag eftersom jag skulle träffa Stefan och om möjligt träffa lite kompisar också =) Det var trevligt hos Stefan, som vanligt. Vi satt i en timme och diskuterade saker, men mitt liv då. Hur det har gått och vad som kommer hända. Sen efter det var jag med Erin när hon slutat skolan och vi gick emaus för att kolla lite. De har ganska intressanta saker där emellanåt =)

Nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag soooova. god natt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar