torsdag 22 juli 2010

Upp och ner och väntan

Hallå igen, lyckades komma in idag igen ^^

Den har dagen har varit full fart. Sov rätt konstigt inatt. Vaknade till och från och varje gång jag somnade drömde jag en massa drömmar om Dezzie.
Sen kom jag upp kl sju för kl 8 skulle jag iväg till tandläkaren och direkt därifrån till jobbet. Det gick bra hos tandläkaren. Inga hål som vanligt, men en hel del tandsten i underkäken. Tycker om att gå till tandläkare eller läkare iallmänhet. Gillar att bli omskött antar jag. Men de behöver arbeta på när de tar röntgen bilder. jag fick bita ihop om en plast bit som skar in tandköttet. Varje inge kul alls =(

Jobbet gick bra sen även om jag stördes av tankar då och då. Men förutom det har jag kännt mig ganska tom idag, emellanåt sur. Men det var roligt att hålla på med barnen, de var lika glada som vanligt ^^

Efter det for jag till Stefan och vi satt och pratade ut i ca en timme. Det kändes rätt bra.

Väl hemma satte jag genast igång med förberedelserna inför avslutningen imorgon. Skriva diplom och fixa simböcker. Tog ett tag och man fick ont i hela högra armen upp till nacken. men men, det får man ta. Kändes ändå rätt stimulernade att få hålla på med det.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... nånting antar jag.

1 kommentar: