lördag 24 juli 2010

ingen sömn

Nej, det vart då rakt inte mycket sömn inatt. jag gick och la mig vid elva tiden, vaknade ett och har legat vaken sen dess. Har försökt somna men tankarna och jag har inte varit överens. har sysselsatt mig med att sitta ute och dricka te, se på anime, vara på facebook, blogga och läsa blogg.

Känner mig helt drömsk. och jag som ska träffa Toffe idag och hjälpa honom på rally sprinten.... hoppas att jag inte somnar då.

känner mig helt bedövad. vet forfarande inte vad jag ska tro om det som händer just nu.
Allt känns overkligt. alla minnen, alla upplevelser, alla känslor. Allting känns bedövat.

har inte bloggat positivt nu, men har man inget positivt att säga och vill få allt det här ur sig finns det inte mycket annat att göra.

har börjat tänka andra tankar nu också. tankar som bara dyker upp när jag är besvärad eller upprörd eller känner mig ouppskattad.

vet inte riktigt hur jag ska hantera det här men jag måste väl komma på nånting... får fokusera på en annan dröm som jag har haft längre. Kanske den kan hjälpa mig.
måste lära mig att sova också för om jag fortsätter så här kommer jag väl dö av sömnbrist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar