lördag 24 juli 2010

Sömnproblem

ja, jag kan inte sova. Så fort jag försöker kommer alla tankar och hoppar på en och gör en bara bitter och irriterad. Mår inte alls bra nu, men det har jag ju inte gjort på en vecka nu.

Förstår inte mycket längre. Knappt ens mina egna känslor. Min insida känns tjock, tung och äcklig. Mitt hjärta känns tjockt och tungt och det sticker. Som om någon fyllt det med något äckligt och sen stuckit in små taggar överallt i det.

Jag känner mig mer och mer overklig. Känns som om gränsen mellan dröm och verklighet bara suddas ut allt mer.

vet inte vad jag ska göra för att hantera det här. Prata ut om det går ju helt klart inte. och vet inte om jag har ork till att göra saker jag tycker om. Ändå känns det inte som om jag vill bara vill gå och lägga mig och aldrig vakna mer. det är något mitt emellan. Men jag tycker inte om det här. känns som om jag håller på att bli någon jag aldrig vill bli...

Förstår inte mycket som sagt just nu. bara det att saker och ting har gått väldigt väldigt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar