onsdag 21 juli 2010

Back again

Titta vem som är tillbaka. Jo jag! det var ett tag sen men tänkte att man kanske skulle försöka börja igen så har jag något att sysselsätta mig med och så har folk en chans att hålla koll på mig ^^'

Det har hänt en hel del, kan ju säga. Bra och dåligt. Hela Junni och början av Juli var jättebra ^^ Sen hände det lite saker förra veckan. Men jag håller mig vid liv. Mår mycket bättre idag om man jämför med de närmaste dagarna och nätterna. Antagligen för att jag förstår lite mera nu.

Håller på med mitt jobb just nu som simlärare. Har hållit på med det i snart en månad- det var varit riktigt kul och det har varit skönt att ha något att göra och sysselsätta tankarna med. Även om jag några gånger inte haft lust alls att dra dit utan att bara sitta hemma och dra täcket över huvudet. Men det fungerar inte riktigt så. men jag är lika populär bland både föräldrar och barn som vanligt =) har bara två dagar kvar nu.

Har sjunkit undan från det sociala livet den senaste tiden, måste ta och skärpa mig annars kommer bl.a. Erin och Alva att bli sura och då vet man aldrig vad som kan hända ^^' Men förutom det är det ju kul att få höra vad som händer när man har varit borta så länge. Ska dessutom ta och fokusera väldigt mycket på mig själv just nu. Behöver verkligen det.

1 kommentar:

  1. Gör det du =) Se till att du inte sjunker för djupt in i dig själv bara så ska du se att allt löser sig. ^^

    SvaraRadera